- Zielińska A., Niestandardowe formy promocji wydarzeń sportowych, Społeczne, ekonomiczne i organizacyjne dylematy współczesnego zarządzania: Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Andrzejowi Gaździe, Rzeszów, 2021.
- Zielińska A., Koy N., Muzyka jako narzędzie kreowania wrażeń klienta w punkcie sprzedaży detalicznej, MODERN MANAGEMENT REVIEW, t.XXII, z.24 (4/2017), 2017 s.173-182.
- Zielińska A., Formułowanie strategii w organizacji pozarządowej, MODERN MANAGEMENT REVIEW, t.XXI, z.23 (3/2016), 2016 s.229-238.
- Zielińska A., Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku organizacji pozarządowej [w:] Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej, (pod red.) Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska, OFICYNA WYDAWNICZA POLITECHNIKI RZESZOWSKIEJ, Rzeszów, 2015, s.181-191.
- Zielińska A.: Znaczenie społecznej odpowiedzialności dla organizacji pozarządowych z województwa podkarpackiego, s.790-795, 2014, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, MARKETING I RYNEK, z.8/2014
- Zielińska A.: Zachowanie konsumentów wobec społecznie odpowiedzialnych i nieodpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa, s.500-506, 2014
- Zielińska A.: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi, [w:] Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty, pod red. A. Smalec, t.775, s.289-301, 2013, WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO, ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO, PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU, z.30
- Ichniowska A., Marketing mix w organizacjach pozarządowych, [w:] Zarządzanie i marketing. Marketing i zarządzanie w warunkach integracji europejskiej z. 13, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2008, s.185-192.