1. Ichniowska A., Wizerunek polskich organizacji pozarządowych [w:] Zarządzanie i marketing. Marketing i zarządzanie w warunkach integracji europejskiej, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, z.225, Rzeszów, 2006, s.107-114.
2. Ichniowska A., Zarządzanie relacjami z klientem [w:] Integracja a globalizacja, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, t.1, 2006, s.399-406.
3. Ichniowska A., Human Resources Strategies in Polish Non - governmental Organizations, [w:] Znalostni ekonomika trendy rozvoje vzdelavani, vedy a praxe, Univerzita Tomase Bati ve Zlinie, Zline, 2007, CD
4. Ichniowska A., Marketing mix w organizacjach pozarządowych, [w:] Zarządzanie i marketing. Marketing i zarządzanie w warunkach integracji europejskiej z. 13, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, 2008, s.185-192.
5. Zielińska A.: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi, [w:] Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty, pod red. A. Smalec, t.775, s.289-301, 2013, WYDAWNICTWO NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO, ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO, PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU, z.30
6. Zielińska A.: Współpraca jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi w województwie podkarpackim, s.198-206, 2013, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU, PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU, z.281
7. Zielińska A.: Zachowanie konsumentów wobec społecznie odpowiedzialnych i nieodpowiedzialnych działań przedsiębiorstwa, s.500-506, 2014
8. Zielińska A.: Znaczenie społecznej odpowiedzialności dla organizacji pozarządowych z województwa podkarpackiego, s.790-795, 2014, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, MARKETING I RYNEK, z.8/2014
9. Zielińska A.: Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku organizacji pozarządowej, [w:] Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej, red. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2015